zaterdag 23 januari 2010

Verjaardagsmuts Woezel en Pip



Heb ik gisteravond even gemaakt. Gemaakt van een uitnodigingskaart van de twee schattige hondjes Woezel en Pip. Was een combi met een gele hoedenstrook die ik met rode glitterverf heb gepimpt.(Dus in het echt zie je allemaal glinsteringen op de strook). Om de kaart (W&P) zit rood crepepapier dat in punten geknipt is. Daarachter lichtblauw papier met punten. (Dat noem ik Feng Shui als het een beetje klopt qua kleurtjes) Allerlei glitterachtig papier erop geplakt en halve cirkels onderaan om het gezellig te maken. De tekst is natuurlijk weer verzonnen en met picasa als voorbeeld erop gezet in het echt is het natuurlijk nog helemaal leeg.(Zie foto boven) Het is een Verjaardagsmuts voor een van onze peuters op de peuterspeelzaal .De naam MeLIKEit....... is natuurlijk de naam van mijn webwinkel. Lekker geknutseld gisteravond met o.a een muziekje, This is It van M.J
ook nog Supervoices 2009 CD en natuurlijk (favo van mij ) Eefje's demo cd-tje erbij! Zij heeft de grote prijs van Nederland gewonnen!


Geen opmerkingen: